در رسانه ها :مزاحمت زن 27 ساله  در تفريح شوهر 22 ساله‌


یزدفردا :در رسانه ها  : فارس: مردي جوان در دادگاه خانواده گفت: همسرم 6 سال از من بزرگتر است و اصلاً مرا درك نمي‌كند؛ او دائم جلوي تفريح مرا گرفته و محدودم مي‌كند.

 مردي با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست جدايي خود را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.


اين مرد 22 ساله در حضور قاضي شعبه 245 اين مجتمع قضايي خانواده با بيان اينكه 6 سال از همسرم كوچكتر هستم و يكديگر را درك نمي‌كنيم، گفت: همسرم با تفريح و مسافرت من با دوستانم مخالف است و دائم مرا محدود كرده و جلوي تفريحم را مي‌گيرد.


وي با اشاره به اينكه يك سال از زندگي مشتركمان مي‌گذرد، افزود: با همسرم در يك آژانس هواپيمايي آشنا شده و در آنجا تصميم به ازدواج گرفتيم. ابتدا فكر نمي‌كردم كه تفاوت سني باعث بروز اختلافاتي شود ولي در حال حاضر مشكل اساسي ما تفاوت سني و درك نكردن يكديگر است.


مرد بيان كرد: مي‌خواهم هرچه سريعتر از همسرم جدا شوم تا بتوانم به راحتي به زندگي‌ام ادامه داده و به تفريحم برسم.


وي اضافه كرد: هرگاه همسرم درخواستي از من دارد، با او موافقت كرده و درخواستش را عملي مي‌كنم ولي او در برابر من اين طور رفتار نمي‌كند.


زن در دادگاه خانواده حاضر شد و با بيان اينكه حاضر به جدايي از شوهرم نيستم، گفت: در ابتداي ازدواج من اين مشكلات را به شوهرم گوشزد كردم ولي او زير بار نرفت و به اين ازدواج تن داد.


وي ادامه داد: اگر واقعاً تا اين اندازه تفريح و خوش‌گذراندني براي شوهرم مهم است، با او كنار آمده و ديگر به قول خودش او را محدود نمي‌كنم.


قاضي اين شعبه حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و زن و مرد را به مصالحه دعوت كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا